۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

نه ... نه هیچ چیزی وجود نداره


به یاد خواهر کوچکم روشنک، به یاد برادرم محسن

نه ... نه هیچ چیزی وجود نداره

نه ... من هیچ تاسفی هم ندارم

هیچ اوقات خوشی نداشتم

رنجی هم نداشته ام

اینا برام معنی نداره

نه ... نه هیچ چیزی وجود نداره

نه ... من هیچ تاسفی هم ندارم

***

چیزی که شد و گذشته

گذشته پاک شده

و دیگه علاقه منُ بر نمی انگیزد

با خاطراتم...

... آتشی می سازم

غمها و شادیهایم

دیگه بهشون احتیاجی ندارم

... عشقهایم رفته اند

و زخمهای روحم هم همینطور

... برای همیشه پاک شده اند

باید دوباره از نو شروع کنم

***

نه ... نه هیچ چیزی وجود نداره

نه ... من هیچ تاسفی هم ندارم

هیچ اوقات خوشی نداشتم

رنجی هم نداشته ام

اینا برام معنی نداره

نه ... نه هیچ چیزی وجود نداره

نه ... نه هیچ تاسفی هم ندارم

***

برای آنکه زندگی من

و لذت هایم

از امروز

با تو شروع شده است.

***

پینوشت: «این آهنگ را با صدای ادیت پیاف گوش کرده ام. نه اسم ترانه را می دانم و نه نام ترانه سرایش را.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر